Založba Forum Media - e-Ravnatelj

Prijavite se v svoj račun

Prijavite se v svoj račun

Uporabniško ime *
Geslo *
Zapomi si me

Kuharska delavnica - Sodobna priprava dietnih obrokov v praksi

Pri pravilni pripravi dietnih obrokov je najpomembnejša praksa! 

Sodobna priprava dietnih obrokov v praksi

Praktično kuharsko delavnico vodi Andreja Širca Čampa.

Termini:  24. oktober 2018,  Ljubljana

Več o vsebini, terminih in lokaciji preberite TUKAJ.

Prepoznavnost in imidž zavoda

Želja vseh, ki so kakor koli povezani z izobraževanjem, je, da bi bila šola uspešna in prijazna do učencev in obiskovalcev. Šola mora poleg svoje osnovne funkcije izobraževanja tudi vzgajati, preverjati in ocenjevati napredek udeležencev. Postavlja merila in norme, ki jih morajo udeleženci upoštevati. Že od nastanka šole je znano, da smo ljudje različni, stvari različno dojemamo, razumemo, sprejemamo in tudi vrednotimo. Ob vrednotenju in ocenjevanju znanja pa se še vedno zgodi, da učitelji, starši, pa tudi učenci sami, primerjajo učence med sabo.

Zaradi tega prihaja med udeleženci procesa vzgoje in izobraževanja do konflikta interesov in posledično do napetosti med njimi.

V skupnostih, kjer več naporov vlagajo v spremljanje napredka posameznika in mu na osnovi tega postavljajo cilje, je manj primerjav med učenci in tudi manj možnosti za nastajanje tovrstnih konfliktov.

Priporočljivo je, da ima šola svoje poslanstvo postavljeno na temeljih spodbujanja udeležencev, individualnega napredka posameznika, iskanja njegovih dobrih področjih in sodelovanja med vsemi, ki so vključeni v vzgojno-izobraževalni proces.

Šola naj vzpostavi model, ki bo vse udeležence v tem procesu spodbujal, da bodo svoj potencial in ustvarjalnost z veseljem razvijali in ga prenašali na druge.

Na šoli, ki je skupnost ljudi različne starosti, znanj, svetovno nazorskih usmeritev, je izredno pomembno ustvariti medsebojno zaupanje in sodelovanje. Zaupanje med udeleženci je ključnega pomena za uspešno delo in za dober prepoznavni znak šole.

Šola ustvarja svoje dobre ime več let. To se začne v kolektivu, z dobrim sodelovanjem med vsemi delavci šole, kar hitro opazijo učenci, ki samo posnemajo to, kar jim starejši kažemo. Nato sledi delo s starši in seveda z ljudmi in ustanovami v lokalni skupnosti in tudi izven nje.

Mladostniku moramo v šoli dati možnosti in priložnosti, da razvija svoje potenciale, zato moramo storiti vse, da ga zainteresiramo za sodelovanje.

RAVNATELJ na šoli spremlja delo in spodbuja zaposlene, da upoštevajo predpise, zakone in sprejete dogovore. Na vsaki šoli zaposleni – strokovni delavci sprejmejo svoj model dela in obnašanja, kar potem postane prepoznavni znak šole.

Preberite:

  • Osebna izkaznica šole
  • Vloga ravnatelja
  • Kaj od tega lahko storimo na šoli?
  • Prepoznavnost šole
  • Sodelovanje z okoljem ter pridobivanje sponzorjev in donatorjev
  • Sodelovanje s starši
  • Notranji nadzor
  • Pripadnost

Skupna točka novic, idej, majhnih in velikih zanimivosti. Ravnatelje, strokovne delavce ter tehnično-administrativno osebje ažurno obveščamo z novostmi na področju zakonodaje, stroke, delimo mnenja in zbiramo vaše utrinke.

Šolski forum

Obiščite našo Facebook stran. Ne pozabite všečkati :)

like

Preizkusite digitalno izdajo priročnika:

e prirocnik m

Strokovnjak odgovarja

Imate vprašanje? Pošljite ga. Za uspešno posredovano vprašanje obvezno izpolnite vsa štiri polja in kliknite pošlji.

Naročite se na novice

 

Načrtovanje dejavnosti v vrtcu

Slika priročnika Načrtovanje dejavnosti v vrtcu

Priročnik je zasnovan tako, da vam hkrati zagotavlja:

Z gradivom, ki obravnava primere dejavnosti na vseh šestih področij Kurikula za vrtce, boste zagotovo:

  • spoznali sodobne vsebine, s katerimi lahko sledite ciljem Kurikula za vrtce – tako za mlajše kot starejše otroke,
  • svoje dejavnosti popestrili in jih kakovostno izpeljali – s pripravljenimi izhodišči in razlagami primerov dejavnosti,
  • dobili dodatne ideje za različne možnosti dela z otroki v vrtcu – npr. kako vključiti tudi medpodročne kompetence, ki niso vključene v nobeno od področij Kurikula za vrtce; kako različne dejavnosti izvajati v vseh oblikah dela  …

Delo z otroki s posebnimi potrebami, učnimi težavami in posebej nadarjenimi učenci

Slika priročnika Delo z otroki s posebnimi potrebami, učnimi težavami in posebej nadarjenimi učenci

Priročnik je zasnovan tako, da vam hkrati zagotavlja:

  • zakonske podlage in strokovne napotke za delo in
  • praktično gradivo s primeri dejavnosti,
  • zgoščenka pa vam nudi prilagojene vaje, naloge in didaktične pripomočke za različne starosti in stopnje motenj …

Kontrolna mapa za pripravo na nadzor šolske inšpekcije

Slika Kontrolne mape za pripravo na nadzor šolske inšpekcije

Kot zastopnik in pedagoški vodja vzgojno-izobraževalne organizacije ste odgovorni za nadzor nad zakonitostjo delovanja zavoda ter strokovnim delom zaposlenih. To pomeni stalno skrb za zakonsko skladno pedagoško dokumentacijo in pravilno vodenje postopkov.

Svoje obveznosti si lahko olajšate z natančnim pregledom nad vsemi dolžnostmi, s pomočjo katerega boste hitro našli pomanjkljivosti v zbirki obveznih dokumentov ali neustrezno urejeno delovno področje in tako boste suvereno pripravljeni na obisk šolskega inšpektorja.

Zagotovite zakonitost delovanja zavoda s pomočjo novega pripomočka na slovenskem trgu.

Založba Forum Media d.o.o.

Prešernova ulica 1, 2000 Maribor

E-pošta: info@zfm.si
Telefon: 02 250 18 00

Tukaj smo za vas!
Pon – čet: 08.00 – 16.00
Pet: 08.00 – 15.00

Založba Forum Media je del skupine
FORUM MEDIA GROUP

Spletno stičišče za vodje vzgojno-izobraževalnih zavodov
e-Ravnatelj     ISSN 2463-8196

Predstavitev portala

Prednosti

Priročnik za ravnatelje je edinstven pripomoček za ravnatelje vzgojno-izobraževalnih zavodov, ki vam omogoča, da do ključnih informacij dostopate kjerkoli in kadarkoli. Najdete jih v Priročniku za ravnatelje v tiskani obliki in na spletnem stičišču e-Ravnatelj. Naročniki digitalne izdaje pa na spletnem stičišču dodatno dostopate še do digitalne izdaje priročnika. Obsežne vsebine vam omogočajo stalno informiranost, poznavanje novosti in pregled nad zakonskimi zahtevami.

Strokovna urednica in avtorji

Navodila za uporabo

Če ste ali ko boste ravnatelji, je vaše vodenje v glavnem odvisno od tega, kdo ste – od vaših življenjskih izkušenj, značaja in presoje. Naštete stalnice sooblikujejo vašo avtoriteto, vtkane so v mnogo odločitev, ki jih sprejemate, in so prepoznavne kot podoba vašega vodenja. Kdo ste in kako razmišljate, je pomembno za ljudi, ki jih vodite, torej si vzemite čas in si najprej predstavljajte, da ste ravnatelj, ter razmislite, ali imate sposobnosti, potrebne za to pomembno in zapleteno vlogo.

- Andrej Koren -
smaller font reset font larger font