Založba Forum Media - e-Ravnatelj

Prijavite se v svoj račun

Prijavite se v svoj račun

Uporabniško ime *
Geslo *
Zapomi si me

8-tedensko spletno izobraževanje

GOVORNI RAZVOJ OTROKA

govorni razvoj

  • Kako poteka razvoj komunikacije, jezika in govora pri predšolskem in šolskem otroku ter kakšni so mejniki razvoja?
  • Kako prepoznati simptome zapoznelega razvoja govora pri otroku?
  • Kaj iskati pri poglobljenem opazovanju vsakodnevne komunikacije otroka?
  • Katere metode razvoja govora so po mnenju strokovnjakov najbolj učinkovite in kako jih uporabljati v vsakdanjem delu z otrokom?
  • Kakšne dejavnosti, igre in vaje pri vsakdanjiku v skupini bodo spodbudile razvoj otrokovega govora in odpravile pomanjkljivosti?

Avtorica: Nives Skamlič, logopedinja

1. DATUM ZAČETKA: 29. maj 2019

2. TRAJANJE: celotno izobraževanje traja najmanj 16 pedagoških ur, kar je tudi navedeno na potrdilu, ki ga boste prejeli ob koncu izobraževanja

3. OBLIKA IZOBRAŽEVANJA: spletne delavnice z videoposnetki primerov dejavnosti, pisnim gradivom in interakcijo s predavateljico preko spletne učilnice

4. KOMU JE NAMENJENO: učiteljem, logopedom, vzgojiteljem v vrtcu, pedagogom, svetovalnim delavcem, izvajalcem dodatne strokovne pomoči, inkluzivnim pedagogom in staršem

Vodenje ženskega tima

775200 web

Če imate v vaši delovni sredini veliko ženskih sodelavk, vas vabimo na praktično delavnico, ki vam bo služila kot odličen vir uporabnega znanja.

Na delavnici boste iz zelo praktičnega zornega kota izvedeli:

- kaj so glavne razlike med ženskim in moškim načinom vodenja – prednosti in pomanjkljivosti,

- kaj so glavne razlike med moškimi in ženskimi timi,

- kako voditi ženski tim: nasveti za moške vodje + nasveti za ženske vodje,

- kako upravljati s toksičnimi ženskimi profili,

- kako obvladovati glavne vzroke konfliktov v ženskih timih,

- skrivnosti ženske motivacije – kaj so dejavniki zadovoljstva oz. kaj osrečuje ženske.

Pridružite se nam, informacije o terminih in lokacijah so na voljo TUKAJ.


ODGOVORI NA VPRAŠANJA:

Ali vpliva prekinitve delovnega razmerja na tek napredovalnega obdobja?
Če javnemu uslužbencu delovno razmerje preneha, po prenehanju pa se čez nekaj časa ponovno zaposli pri delodajalcu v javnem sektorju ali pri istem delodajalcu, se ne glede na čas trajanja prekinitve njegovo napredovalno obdobje prekine.
S prenehanjem pogodbe o zaposlitvi namreč ugasnejo vse pravice iz pogodbe o zaposlitvi, ki je prenehala. S sklenitvijo nove pogodbe pa napredovalno obdobje začne teči znova in bo uslužbenec lahko napredoval po pridobitvi treh ocen pri novem delodajalcu, oziroma, ko bo izpolnil pogoje za napredovanje.

Uslužbenec je imel prekinitev delovnega razmerja v času počitnic od 1. 7. do 31. 8. Ali ta dvomesečna prekinitev prekine napredovalno obdobje - v ZOFVI je namreč določba, da prekinitev krajša od treh mesecev ne pomeni  prekinitve na področju dela vzgoje in izobraževanje?
Ker navedena določba ni bila pisana zaradi potreb plačnega sistema, temveč izključno za uveljavljanje pravice posameznika do nadaljnjega opravljanja dela strokovnega delavca na področju vzgoje in izobraževanja, čeprav taisti posameznik v skladu z aktualnimi določili zakona nima ustrezne izobrazbe, se v postopku napredovanja ne upošteva in vsaka prekinitev šteje kot prekinitev. Javnemu uslužbencu se s prenehanjem delovnega razmerja napredovalno obdobje prekine tudi v primeru, ki prekinitev traja npr. le v času počitnic in bo pričelo teči znova s ponovno sklenitvijo pogodbe o zaposlitvi.

OKROŽNICA MIZŠ:

Napredovalno obdobje se prekine, če ima uslužbenec ob prehodu k drugemu delodajalcu v javnem sektorju vmesno prekinitev (za prekinitev se šteje tudi v primeru, ko gre le za en dan).

Drugi odstavek prehodnega režima 146. člena ZOFVI, ki ureja obseg določbe iz prvega odstavka, se uvodoma navezuje na prvi odstavek istega člena, ki določa, da nekateri strokovni delavci na področju vzgoje in izobraževanja, torej učitelji v osnovni in glasbeni šoli, v gimnaziji in v poklicni, strokovni ter tehniški srednji šoli in vzgojitelji v domu za učence ter dijaškem domu, v določenih pogojih lahko še naprej opravljajo delo strokovnega delavca na področju vzgoje in izobraževanja, čeprav v skladu z aktualnimi določili zakona nimajo ustrezne izobrazbe. A to velja le za tiste, ki so na dan uveljavite ZOFVI, torej 15. marca 1996, bili strokovni delavci, torej imajo sklenjeno delovno razmerje na področju vzgoje in izobraževanja, in so izpolnjevali vse z do tedaj veljavnim zakonom in drugimi predpisi določene pogoje za opravljanje dela strokovnega delavca. Drugi odstavek pa določa, da izključno le za te strokovne delavce velja, da pravico do nadaljnjega opravljanja dela strokovnega delavca na področju vzgoje in izobraževanja lahko uveljavljajo le do prenehanja neprekinjenega opravljanja dela na področju vzgoje in izobraževanja, pri čemer pa trimesečna ali krajša prekinitev posameznika ne pomeni prekinitve neprekinjenega opravljanja dela na področju vzgoje in izobraževanja, a zgolj za uveljavljanje pravice tega posameznika iz prehodnega režima iz prvega odstavka tega člena, torej za uveljavljanje pravice posameznika do nadaljnjega opravljanja dela strokovnega delavca na področju vzgoje in izobraževanja, čeprav taisti posameznik v skladu z aktualnimi določili zakona nima ustrezne izobrazbe. V vseh ostalih okoliščinah, tudi v povezavi z napredovanji v plačne razrede, pa vsaka prekinitev šteje kot prekinitev.

Komentarje lahko dodajo le naročniki.

Skupna točka novic, idej, majhnih in velikih zanimivosti. Ravnatelje, strokovne delavce ter tehnično-administrativno osebje ažurno obveščamo z novostmi na področju zakonodaje, stroke, delimo mnenja in zbiramo vaše utrinke.

Šolski forum

Obiščite našo Facebook stran. Ne pozabite všečkati :)

like

Preizkusite digitalno izdajo priročnika:

e prirocnik m

Pedagoški rokovnik Forum za šolsko leto 2019/2020

Pripravili smo nov in izpopolnjen rokovnik, ki je v celoti prilagojen posebnim zahtevam dela učiteljev.

pedagoski rokovnik forum 3

Najpomembnejše prednosti rokovnika

1. VEČ PROSTORA ZA PISANJE

Obsežnejše beležke, več vrstic v tedenskem koledarju, posebna mapa za shranjevanje dokumentov, posebej prilagojene strani za vodenje podatkov o učencih, različni seznami in tabele za načrtovanje dela – učiteljskemu delu prilagojena vsebina rokovnika, ki je drugačna, bolj pregledna in veliko bolj uporabna.

2. NA ENEM MESTU ZBRANE VSE INFORMACIJE

Zapiski o delu učitelja, načrtovanju pouka in ostalih dejavnosti ter učencih, zapiski izobraževanj, sestankov, aktivov – tako vam bo olajšal vsakodnevno delo, njegovo načrtovanje ter izvajanje, saj boste vse informacije imeli na enem mestu.

3. UPORABNA VELIKOST ROKOVNIKA – tako je dovolj velik za vpisovanje vseh podatkov ter hkrati enostaven za prenašanje in shranjevanje.

Oglejte si vzorčne strani tukaj.

Redna cena enega izvoda je 17,00 EUR (brez DDV in stroškov distribucije), za večje količine prejmete tudi popust. Popusti veljajo pri naročilih do 10. maja 2019.

Več o rokovniku TUKAJ.

Vsebina članka

 
 

Založba Forum Media d.o.o.

Prešernova ulica 1, 2000 Maribor

E-pošta: info@zfm.si
Telefon: 02 250 18 00

Tukaj smo za vas!
Pon – čet: 08.00 – 16.00
Pet: 08.00 – 15.00

Založba Forum Media je del skupine
FORUM MEDIA GROUP

Spletno stičišče za vodje vzgojno-izobraževalnih zavodov
e-Ravnatelj     ISSN 2463-8196

Predstavitev portala

Prednosti

Priročnik za ravnatelje je edinstven pripomoček za ravnatelje vzgojno-izobraževalnih zavodov, ki vam omogoča, da do ključnih informacij dostopate kjerkoli in kadarkoli. Najdete jih v Priročniku za ravnatelje v tiskani obliki in na spletnem stičišču e-Ravnatelj. Naročniki digitalne izdaje pa na spletnem stičišču dodatno dostopate še do digitalne izdaje priročnika. Obsežne vsebine vam omogočajo stalno informiranost, poznavanje novosti in pregled nad zakonskimi zahtevami.

Avtorji

Navodila za uporabo

Če ste ali ko boste ravnatelji, je vaše vodenje v glavnem odvisno od tega, kdo ste – od vaših življenjskih izkušenj, značaja in presoje. Naštete stalnice sooblikujejo vašo avtoriteto, vtkane so v mnogo odločitev, ki jih sprejemate, in so prepoznavne kot podoba vašega vodenja. Kdo ste in kako razmišljate, je pomembno za ljudi, ki jih vodite, torej si vzemite čas in si najprej predstavljajte, da ste ravnatelj, ter razmislite, ali imate sposobnosti, potrebne za to pomembno in zapleteno vlogo.

- Andrej Koren -
smaller font reset font larger font