Založba Forum Media - e-Ravnatelj

Prijavite se v svoj račun

Prijavite se v svoj račun

Uporabniško ime *
Geslo *
Zapomi si me

Vodenje ženskega tima

775200 web

Če imate v vaši delovni sredini veliko ženskih sodelavk, vas vabimo na praktično delavnico, ki vam bo služila kot odličen vir uporabnega znanja.

Na delavnici boste iz zelo praktičnega zornega kota izvedeli:

- kaj so glavne razlike med ženskim in moškim načinom vodenja – prednosti in pomanjkljivosti,

- kaj so glavne razlike med moškimi in ženskimi timi,

- kako voditi ženski tim: nasveti za moške vodje + nasveti za ženske vodje,

- kako upravljati s toksičnimi ženskimi profili,

- kako obvladovati glavne vzroke konfliktov v ženskih timih,

- skrivnosti ženske motivacije – kaj so dejavniki zadovoljstva oz. kaj osrečuje ženske.

Pridružite se nam, informacije o terminih in lokacijah so na voljo TUKAJ.

Vprašanje:

S 1. oktobrom 2017 smo zaposlili javnega uslužbenca, in sicer na delovnem mestu, za katerega se je odpravljalo anomalije v plačnem sistemu s 1. 7. 2017. Ali je tudi ta javni uslužbenec upravičen do odprave anomalij in poračuna?

Odgovor:

Anomalije in s tem poračun so s 1. 7. 2017 prejeli tisti javni uslužbenci, ki so že 1. 7. 2017 zasedali delovna mesta, za katere se je spremenila uvrstitev v plačni razred. Skladno z aneksom h kolektivni pogodbi, ki velja za delodajalca, je javnim uslužbencem na takih delovnih mestih pripadal poračun od 1. 7. 2017, za mesec september 2017 pa so prejeli plačo po novem, višjem plačnem razredu.

Javni uslužbenec, ki se je zaposlil s 1. oktobrom 2017, bo za mesec oktober prejel plačo skladno s plačnim razredom, v katerega je uvrščeno delovno mesto, za katerega je sklenil pogodbo o zaposlitvi. Ta javni uslužbenec ne more prejeti poračuna od 1. 7. 2017, saj takrat še ni bil zaposlen pri tem delodajalcu.

Če je bil ta javni uslužbenec pred to zaposlitvijo zaposlen pri drugem delodajalcu v javnem sektorju na delovnem mestu, za katerega je bilo treba odpraviti anomalije in poračun s 1. 7. 2017, mora poračun zahtevati od bivšega delodajalca, če ga že ni prejel pri plači za mesec september 2017.

Komentarje lahko dodajo le naročniki.

Skupna točka novic, idej, majhnih in velikih zanimivosti. Ravnatelje, strokovne delavce ter tehnično-administrativno osebje ažurno obveščamo z novostmi na področju zakonodaje, stroke, delimo mnenja in zbiramo vaše utrinke.

Šolski forum

Obiščite našo Facebook stran. Ne pozabite všečkati :)

like

Preizkusite digitalno izdajo priročnika:

e prirocnik m

Vsebina članka

 
 

Založba Forum Media d.o.o.

Prešernova ulica 1, 2000 Maribor

E-pošta: info@zfm.si
Telefon: 02 250 18 00

Tukaj smo za vas!
Pon – čet: 08.00 – 16.00
Pet: 08.00 – 15.00

Založba Forum Media je del skupine
FORUM MEDIA GROUP

Spletno stičišče za vodje vzgojno-izobraževalnih zavodov
e-Ravnatelj     ISSN 2463-8196

Predstavitev portala

Prednosti

Priročnik za ravnatelje je edinstven pripomoček za ravnatelje vzgojno-izobraževalnih zavodov, ki vam omogoča, da do ključnih informacij dostopate kjerkoli in kadarkoli. Najdete jih v Priročniku za ravnatelje v tiskani obliki in na spletnem stičišču e-Ravnatelj. Naročniki digitalne izdaje pa na spletnem stičišču dodatno dostopate še do digitalne izdaje priročnika. Obsežne vsebine vam omogočajo stalno informiranost, poznavanje novosti in pregled nad zakonskimi zahtevami.

Avtorji

Navodila za uporabo

Če ste ali ko boste ravnatelji, je vaše vodenje v glavnem odvisno od tega, kdo ste – od vaših življenjskih izkušenj, značaja in presoje. Naštete stalnice sooblikujejo vašo avtoriteto, vtkane so v mnogo odločitev, ki jih sprejemate, in so prepoznavne kot podoba vašega vodenja. Kdo ste in kako razmišljate, je pomembno za ljudi, ki jih vodite, torej si vzemite čas in si najprej predstavljajte, da ste ravnatelj, ter razmislite, ali imate sposobnosti, potrebne za to pomembno in zapleteno vlogo.

- Andrej Koren -
smaller font reset font larger font