Način obveščanja šole o spremembi podatkov o bivališču dijaka

30. 1. 2025 | Avtor: mag. Domen Petelin

Vprašanje:

V srednih šolah starši in dijaki pogosto spreminjajo naslov bivanja.
Ali zadostuje obvestilo starša po elektronski pošti, da je naslov spremenjen in njegova navedba ali je potrebno zahtevati potrdilo upravne enote?

Odgovor:

V 10. členu Pravilnika o šolski dokumentaciji v srednješolskem izobraževanju (Uradni list RS, št. 30/18) je določeno, da si srednja šola podatke, ki jih šola vpisuje v evidence, pridobi iz:

  • javnih listin (spričevala, obvestila, potrdila, rojstnega lista, osebne izkaznice, potnega lista, potrdila o državljanstvu, poročnega lista in podobno),
  • drugih listin (sodni, upravnopravni, javnopravni oziroma civilnopravni akti, učna in vajeniška pogodba),
  • drugih evidenc šole ali drugih upravljavcev zbirk podatkov, v skladu z zakonom,
  • druge šolske dokumentacije (sklepov, zapisnikov, uradnih zaznamkov in drugih uradnih podatkov oziroma aktov šolskih in drugih organov ter strokovnih delavcev šole) in
  • izjav dijaka oziroma njegovih staršev, zakonitih zastopnikov ali pooblaščencev ter drugih oseb, pristojnih za dajanje podatkov.

Iz 10. člena Pravilnika o šolski dokumentaciji v srednješolskem izobraževanju tako izhaja, da je veljaven vir podatkov za evidence, ki jih je dolžna voditi srednja šola, tudi izjava dijaka oziroma njegovih staršev dana po elektronski pošti.

Nazaj