Obveznost elektronskega evidentiranja za vse delavce, če je tako opredeljeno v pravilniku

13. 12. 2023 | Avtor: Tanja Bohl

Vprašanje:

Imamo vprašanje glede obveznosti elektronskega evidentiranja delovnih ur.. Pred kratkim nam je učitelj povedal, da ne uporablja svojega elektronskega naslova, oziroma je dejal, da ga sploh nima. Delavec ga seveda ima in da mu tam tudi pošiljamo vsa obvestila. Ko smo pred leti prešli na elektronsko pošiljanje obvestil o plačah, mu je bil očitno narejen službeni elektronski naslov. Verjamemo tudi, da je bil o tem obveščen. Sam pravi, da pride po obvestilo o plači v tajništvo in da mu ga natisnejo. Učitelj ima že pogoje za upokojitev in je popolnoma proti uporabi računalnikov, spleta …

Ker smo prešli na elektronsko beleženje delovnega časa preko spleta, kjer bodo zaposleni v vsakem trenutku lahko videli svojo izrabo delovnega časa, me sedaj zanima, kaj lahko v tem primeru naredimo. Ali ima tudi on obvezo, da se na ta način evidentira, ali moramo samo zanj vzpostaviti nek »ročni » način?

Imamo tudi Pravilnik o evidentiranju delovnega časa, ki pravi, da se prisotnost na delovnem mestu in delovni čas zaposlenega evidentira na internem obrazcu Evidenčni list v pisni ali elektronski obliki. Zaposleni oddajo evidenčni list osebno v računovodstvo ali ga pošljejo po navadni ali elektronski pošti. V kolikor se ravnatelj odloči in namesti elektronsko evidentiranje delovnega časa, mora zaposleni to upoštevati in svoj delovni čas evidentirati po navodilih delodajalca. Če zaposleni ne evidentira svojega delovnega časa na način, določenem po tem pravilniku, se to šteje kot kršitev delovne obveznosti.

Odgovor:

Za dostop do vsebine postanite naročnik:

Nazaj